| Föregående ämne :: Nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
Christofer Gäst
|
Postat: 02 apr 2004 20:18 Rubrik: En gratis 5-bands broadcast processor |
|
|
Hej! Tänkte bara tipsa om en (gratis) 5-bands broadcast processor jag skrivit. Om någon testar den så vore det jättekul att få lite synpunkter!
Man kan ladda hem den från: http://chrisbustad.tripod.com
Mvh,
Christofer Bustad |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
erik z Överbefälhavare

Registreringsdatum: 17 mars 2002 Inlägg: 201 Ort: Stockholm
|
Postat: 02 apr 2004 22:39 Rubrik: |
|
|
Tjena
Det verkar vara fel på nedladdningen. Jag får en tom sida när jag försöker ladda ner dll-filen. Däremot manualen får jag ner.
Mvh
Erik Z _________________ Jag svarar inte på mailfrågor längre, använd forumet! |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Christofer Gäst
|
Postat: 02 apr 2004 22:45 Rubrik: |
|
|
Hej! Konstigt! Sidan http://chrisbustad.tripod.com/download.htm ska visa lite reklam (ofrivilligt), en räknare och sedan vidarebefodra användaren till zip-filen. Länken till zip-filen finns i källan till download.htm om det fortfarande inte fungerar.
Mvh,
Christofer Bustad |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
erik z Överbefälhavare

Registreringsdatum: 17 mars 2002 Inlägg: 201 Ort: Stockholm
|
Postat: 04 apr 2004 12:39 Rubrik: |
|
|
Jorå, nu har jag fått ner den och testat. Verkar lovande. Jag laddade hem VST-DX-omvandlaren för att kunna köra EnergizeII med Cool Edit Pro 2.
Det är rätt många reglar att hålla reda på
Det fungerar bra nu, men jag kan inte få monitor-programmet att ge utslag. _________________ Jag svarar inte på mailfrågor längre, använd forumet! |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Christofer Gäst
|
Postat: 04 apr 2004 16:43 Rubrik: |
|
|
Hej! Jo det är rätt många reglar. För att få monitorprogrammet att ge utslag så måste regeln "Output Switch" ställas i läge "Send". Då sparas gain reductions i en fil under c:\ 10 gånger per sekund som då läses in av monitor-programmet. En rätt osmidig lösning, men det fungerar!
Christofer Bustad |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
|