| Föregående ämne :: Nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
erik z Överbefälhavare

Registreringsdatum: 17 mars 2002 Inlägg: 201 Ort: Stockholm
|
Postat: 31 mar 2002 14:32 Rubrik: Airtools off the air? |
|
|
Due to circumstances beyond our control, Airtools has temporarely been taken down from this site.
Intertrust who owns the copyrights to the Xaudio-player have recently put a pricetag on the playbackroutine (among them the xaudio.dll which Airtools use)
In order for us to continue, we need either to be granted a free license for being a non-profit educational entity or pay $25.000.
We´ve requested a free license, but they have yet to respond. If they request that we start paying for the license, the Airtools-project will indefinitly be suspended.
We´re sorry for this, and hope that our initiative for a free radioautomationprogram meant something. But as of now, we don´t believe in a future for Airtools.
Regards
Erik Zalitis
_________________ Jag svarar inte på mailfrågor längre, använd forumet! |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Gäst
|
Postat: 15 maj 2003 18:04 Rubrik: |
|
|
| Why not use another playback library? There are many to choose from: LAME, MAD, mpg123 and so on. |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
erik z Överbefälhavare

Registreringsdatum: 17 mars 2002 Inlägg: 201 Ort: Stockholm
|
Postat: 23 maj 2003 14:24 Rubrik: |
|
|
Well, the biggest problem is the lack of DirectSound-support and that most players can´t send VU-meter-input BACK to Aircaster/Jingle. When we find a better playback-routine, we´ll se what to do. _________________ Jag svarar inte på mailfrågor längre, använd forumet! |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Janne A Gäst
|
Postat: 02 mar 2004 19:17 Rubrik: Program |
|
|
http://www.babyfishmouth.co.uk/
Kolla på detta programmet (SONICART) om det kan vara lämpligt. Är gratis.
har testa det under någon tid. Kommer ev använda det i en utbildningserie i lokal/närradion.
Ev funderat på att fixa någon som kan översätta det.
Vet at jag för något år sedan tittade på erat program men slarvat bor min koppia av Airtools. Tyvärr. Är det någon som har ett bra och enkelt 2kanals inspelningsprogram?
har någon testat mätarprogrammen på denna siten.
http://www.darkwood.demon.co.uk/PC/meter.html
Dom verkar funka riktigt bra.
hälsningar
Janne
jan.ahl@fro.se |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
|