| Föregående ämne :: Nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
erik z Överbefälhavare

Registreringsdatum: 17 mars 2002 Inlägg: 201 Ort: Stockholm
|
Postat: 14 sep 2004 18:45 Rubrik: Länkar till utbildningar |
|
|
Hej
Sommaren är över för denna gång och plugget börjar för er som ännu inte jobbar. Vi har en länksida över ljudteknik- och radioutbildningar i Sverige. Nu behöver vi er hjälp: har ni en länk till någon utbildning vi har glömt. Svara i så fall på detta inlägg med länk och namn så ska vi uppdatera länksidan.
Här är den för övrigt _________________ Jag svarar inte på mailfrågor längre, använd forumet! |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
agent kent Gäst
|
Postat: 17 dec 2004 1:09 Rubrik: |
|
|
| komvuxutbildningen i örebro är tydligen nerlagd. men jag kan rekomendera musikproduktionslinjen på kulturama. man kan välja inriktning mot ljudteknik och har stor frihet. kanske mest för den som är intresserad av att producera och spela in musik. unik skola med både musik, dans, film och fotoutbildning i samma hus. kostar dock en slant, men är csn-berättigad. www.kulturama.com |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Maxmixmaster Sergeant

Registreringsdatum: 15 oktober 2002 Inlägg: 32 Ort:
|
Postat: 08 jan 2005 14:26 Rubrik: |
|
|
Jag rekommenderar förövrigt utbildningar i anslutning till musikhögskolan i Piteå, pluggar själv där och gillar sammansättningen av kursutbudet och tillgången till utrustning. _________________ Inserted by: Maxmixmaster |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
|