RadioUngaForskare.com
Radio Unga Forskares Community

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper 
Ang. MDS Billjud
Forumindex -> Ljudforum
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
TweakBoY
Gäst

InläggPostat: 06 sep 2004 13:21    Rubrik: Ang. MDS Billjud

Hej...
Funderar på att handla lite från MDS.
Men har hört många som sägar att MDS inte låter så bra?!

Jag har tänkt köpa 2st MDS Fanatic Power 10"[url=http://www.mds.se/produkt.phtml?id=25&main_category_styling=%5C%27%5C%27&colls=4&rows=2&sort=&caraudio_speakers_sub=Basar&main_category_styling=´´&lower=9&upper=16&offset=8&num_recs=8&colls=4&rows=2&sort=&caraudio_speakers_sub=Basar]ProduktLänk[/url]
Och ett MDS GTI Slutsteg[url=http://www.mds.se/produkt.phtml?id=1631&main_category_styling=%5C%27%5C%27&colls=4&rows=2&sort=&caraudio_amplifiers_sub=2-kanaler&main_category_styling=´´&lower=9&upper=16&offset=8&num_recs=8&colls=4&rows=2&sort=&caraudio_amplifiers_sub=2-kanaler]ProduktLänk[/url]

Ska ha ljudet i min 740.
Till överst på sidan
nisse
Gäst

InläggPostat: 07 sep 2004 13:25    Rubrik: 740

om man nu har en 740 och bara vill ha bas så funkar mds aldeles utmärkt ända problemet är att eftersson det är budget så är det stor risk att du bränner steget efter ett tag men "740 raggare och mds är som gjorda för varandra" Smile
Till överst på sidan
f-hermansson
Gäst

InläggPostat: 12 nov 2004 11:52    Rubrik: Ang: Billjuds prylar! NYA!!

Hejhopp!
Satt just och läste att ni skulle köpa massa grejjer ni kan ju kolla
Arrow www.mobileequipment.tk

Vi importerar vad ni söker och efter era krav hör gärna av er /Fredrik
Till överst på sidan
Jocke
Gäst

InläggPostat: 12 jun 2005 18:24    Rubrik: De funkar

Min Kompis har 2 fanatic 10or i sin 740 och de kåter grymt bra. dom som säger att MDS inte låter bra värkar bara prata och inte vet va de är igenterligen. ja tycker MDS låter helt ok. Laughing
Till överst på sidan
nisse
Gäst

InläggPostat: 16 jun 2005 18:29    Rubrik: mds

dom som påstår att mds är bra borde ha ett varningsskott i pannan dom klarar inte den effekten som står på produkten och går sönder mer änn allt annat som exempel lagade jag bilslutsteg i skolan åt lite folk totalt ca 10st alla var mds utom ett som var ett phinix gold och det var det inget fel på det var bara felinkopplat....
Till överst på sidan
Gäst

InläggPostat: 10 okt 2005 21:27    Rubrik:

MDS kanske inte är bra, men jag kan bara säja att jag hade en 12" MDS i en 740 och drev det hela med ett Infinity Kappa steg på 1x75 watt. Det spela så in i helvete. Så jag ska inte klaga!! Mycket ljud för pengarna tycker jag iaf. Men nu satsar jag bara på kicker...
Till överst på sidan
nisse
Gäst

InläggPostat: 16 okt 2005 17:29    Rubrik:

men det är skilnad på att spela högt och spela snyggt bara för att den spelar så det skramlar och skorrar i allt betyder inte den att det låter snyggt, det finns inget värre änn 740raggare som kommer det sin bil och det skramlar bas flera kvarter bort!
Till överst på sidan
Visa inlägg nyare än:   
Ljudforum Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet